Як гральні фірми тримають вас на гачку
Ніхто не буде робити ставку на те, щоб Ліверпуль програв 15:0 Порт-Вейлу, тому що вони знають, що це близько до неможливого. Але в іграх, які є абсолютно випадковими, гравці взагалі не контролюють успіх своєї ставки. Дійсно, якщо припустити, що гра не сфальсифікована, ніхто не має повної влади над результатом. Азартні гравці часто поводяться так, ніби не розуміють цього. Соціологи спостерігали, як гравці в кості м'яко кидаються, коли хочуть низьку кількість і жорстко, коли хочуть високого, наприклад. У своїй роботі 1975 року «Ілюзія контролю» Еллен Джей Лангер провела серію експериментів, які показали, що наші очікування від успіху в азартній грі різняться, в залежності від факторів, які насправді не впливають на результат. Однією зі змінних, яка має велике значення для того, як поводяться гравці, є введення елемента вибору. В одному з експериментів Лангера піддослідним видавали лотерейні квитки з гравцем американського футболу на них. Деяким суб'єктам доводилося вибирати, якого гравця вони хочуть, іншим виділяли квиток навмання. Вранці розіграшу всіх запитали, за скільки вони будуть готові продати свій квиток. Ті, хто обрав свій квиток, вимагали в середньому 8,67 долара, тоді як ті, кому виділили його навмання, були готові відмовитися від нього за 1,96 долара.
Незважаючи на те, що вибір квитка не мав ніякого впливу на те, який з них стане переможцем, ті, хто прийняв свідоме рішення, були значно менш готові відмовитися від нього.
Доктор Стів Шарман, науковий співробітник Школи психології При Університеті Східного Лондона, є фахівцем з психології азартних ігор. Він пояснює, що відбувається: «Якщо ти заходиш в казино https://iqc.com.ua/casino-with-slot-777/ і граєш в рулетку, вони показують попередні результати. Вони можуть показувати так звані "гарячі номери" або "холодні цифри". Гаряче число - це те, яке з'явилося багато останнім часом, тоді як холодне вже деякий час не бачили. Показуючи їх, казино запрошує вас розважити думку про те, що попередні обертання колеса рулетки впливають на майбутні спіни». Це, пояснює Шарман, посилює те, що називається помилкою азартного гравця, або неспроможністю оцінити "статистичну незалежність поворотів". "Якщо у мене було 10 голів поспіль, це не робить більш імовірним, що хвости з'являться далі", - каже він. Але азартні гравці так не думають". Дійсно, люди взагалі не схильні так думати.
Ніхто не буде робити ставку на те, щоб Ліверпуль програв 15:0 Порт-Вейлу, тому що вони знають, що це близько до неможливого. Але в іграх, які є абсолютно випадковими, гравці взагалі не контролюють успіх своєї ставки. Дійсно, якщо припустити, що гра не сфальсифікована, ніхто не має повної влади над результатом. Азартні гравці часто поводяться так, ніби не розуміють цього. Соціологи спостерігали, як гравці в кості м'яко кидаються, коли хочуть низьку кількість і жорстко, коли хочуть високого, наприклад. У своїй роботі 1975 року «Ілюзія контролю» Еллен Джей Лангер провела серію експериментів, які показали, що наші очікування від успіху в азартній грі різняться, в залежності від факторів, які насправді не впливають на результат. Однією зі змінних, яка має велике значення для того, як поводяться гравці, є введення елемента вибору. В одному з експериментів Лангера піддослідним видавали лотерейні квитки з гравцем американського футболу на них. Деяким суб'єктам доводилося вибирати, якого гравця вони хочуть, іншим виділяли квиток навмання. Вранці розіграшу всіх запитали, за скільки вони будуть готові продати свій квиток. Ті, хто обрав свій квиток, вимагали в середньому 8,67 долара, тоді як ті, кому виділили його навмання, були готові відмовитися від нього за 1,96 долара.
Незважаючи на те, що вибір квитка не мав ніякого впливу на те, який з них стане переможцем, ті, хто прийняв свідоме рішення, були значно менш готові відмовитися від нього.
Доктор Стів Шарман, науковий співробітник Школи психології При Університеті Східного Лондона, є фахівцем з психології азартних ігор. Він пояснює, що відбувається: «Якщо ти заходиш в казино і граєш в рулетку, вони показують попередні результати. Вони можуть показувати так звані "гарячі номери" або "холодні цифри". Гаряче число - це те, яке з'явилося багато останнім часом, тоді як холодне вже деякий час не бачили. Показуючи їх, казино запрошує вас розважити думку про те, що попередні обертання колеса рулетки впливають на майбутні спіни». Це, пояснює Шарман, посилює те, що називається помилкою азартного гравця, або неспроможністю оцінити "статистичну незалежність поворотів". "Якщо у мене було 10 голів поспіль, це не робить більш імовірним, що хвости з'являться далі", - каже він. Але азартні гравці так не думають". Дійсно, люди взагалі не схильні так думати.
У гральних компаній є стимул гарантувати, що ви не відчуваєте, що ви постійно виносите готівку, і це інформує про те, як розробляються ігри. Як правило, машина може спалахнути з тією ж музикою та вогнями для перемоги, як і для програшу, замаскованого під перемогу.
"Єдиний відгук, який ви можете отримати, - це світло і звуки", - говорить Шарман. Отже, якщо немає різниці між зворотним зв'язком від перемоги та замаскованим програшем, це розумний спосіб обдурити неврологічну схему".
У 2020 році Комісія з азартних ігор створила робочу групу для вивчення способів зробити слоти та інші продукти безпечнішими. Одним з результатів процесу стало те, що оманлива щаслива музика, а також візуальні ефекти, які можуть замаскувати програш під перемогу, були скасовані.
3. Святкування біля промахів
Котушки на ігровому автоматі крутяться. Перша смуга приземляється на вишні, а друга приземляється і на вишню теж. Третій коротко зачіпає вишню ... а потім ковзає далі – можливо, в повільному русі – до лимона, або золотих злитків. За цим поширеним образом ховається дивне явище.
«Близькі промахи дуже цікаві, - каже Стів Шарман. "Вони постійно оцінюються як більш неприємні. Люди відчувають себе гірше, коли у них майже промах, ніж коли є масовий промах. Водночас вони змушують людей більше хотіти продовжувати азартні ігри».
У гральних компаній є стимул гарантувати, що ви не відчуваєте, що ви постійно виносите готівку, і це інформує про те, як розробляються ігри. Як правило, машина може спалахнути з тією ж музикою та вогнями для перемоги, як і для програшу, замаскованого під перемогу.
"Єдиний відгук, який ви можете отримати, - це світло і звуки", - говорить Шарман. Отже, якщо немає різниці між зворотним зв'язком від перемоги та замаскованим програшем, це розумний спосіб обдурити неврологічну схему".
У 2020 році Комісія з азартних ігор створила робочу групу для вивчення способів зробити слоти та інші продукти безпечнішими. Одним з результатів процесу стало те, що оманлива щаслива музика, а також візуальні ефекти, які можуть замаскувати програш під перемогу, були скасовані.
3. Святкування біля промахів
Котушки на ігровому автоматі крутяться. Перша смуга приземляється на вишні, а друга приземляється і на вишню теж. Третій коротко зачіпає вишню ... а потім ковзає далі – можливо, в повільному русі – до лимона, або золотих злитків. За цим поширеним образом ховається дивне явище.
«Близькі промахи дуже цікаві, - каже Стів Шарман. "Вони постійно оцінюються як більш неприємні. Люди відчувають себе гірше, коли у них майже промах, ніж коли є масовий промах. Водночас вони змушують людей більше хотіти продовжувати азартні ігри».
Якщо будинок дає вам безкоштовні обертання, вам нема чого втрачати. За винятком того, що такі безкоштовні ставки та бонуси зазвичай поставляються з прикріпленими умовами. Ви отримуєте їх, здебільшого, тільки за умови, що «перекинете» ставку в другу-третю. Іноді ставку доводиться перекидати ще багато разів, перш ніж її можна буде зняти. Ефект грошей будинку змушує весь цей процес відчувати себе вільною їздою. Звичайно, весь цей час ви звикаєте до азартних ігор, і з більшою ймовірністю повернетеся з власними грошима і відправитеся в більш тривалі поїздки, на цей раз за свій рахунок. "Чим більше ви будете робити ставку, тим більше ви отримаєте безкоштовні ставки, і тим більша ймовірність, що ви віддасте це прямо назад", - говорить видужуючий наркоман Філ Ворролл з Ноттінгема. "Ви можете подумати, що у вас не залишилося грошей, але якщо ви отримаєте електронний лист із написом, що отримаєте безкоштовну ставку в розмірі 50 фунтів стерлінгів, якщо поставите 50 фунтів стерлінгів власних грошей, ви знайдете спосіб зішкребти їх разом. Це маленький гачок назад".
Коли справа доходить до ігор і слотів онлайн-казино, Кім Лунд відчуває, що відбувається щось менш хитре: що фірми просто стежать за тим, що заробляє гроші, і повторюють це в роботизованому процесі проб і помилок. "Моє головне захоплення індустрією полягає в тому, що нею, значною мірою, керують люди, які її не люблять, які ставляться до азартних гравців як до німих овець. Вони бачать азартні ігри, як бензин: «У нас є товар – як ми його продаємо? Що ще ми можемо їм продати, поки вони на заправці?".
Результатом є еволюційний механізм, який винагороджує розвиток адиктивного контенту, звільняючи будь-кого від відповідальності за його вплив.
Розірвати цей цикл можна. Під час написання про гральну індустрію я чую надихаючі історії таких людей, як Кріс Мерфі на сайті, який раніше таємно грав в азартні ігри в Інтернеті вночі, коли його дівчина спала поруч з ним, але зараз працює в клініці Sporting Chance, якою керує колишній футболіст збірної Англії Тоні Адамс, допомагаючи спортсменам з проблемами залежності. Або Джеймс Граймс, який втратив все, що робив ставки на футбол, і тепер працює через свою групу The Big Step, щоб відмежувати азартні ігри від гри, яку він любить.
Комментарии
Отправить комментарий