Які гральні фірми не хочуть, щоб ви знали – і як вони тримають вас на гачку

Раз на рік британські гравці втрачають понад 11 млрд фунтів стерлінгів для гральної індустрії, що еквівалентно майже 164 фунтам стерлінгів на кожного чоловіка, жінку та дитину у Великобританії. Цей національний любовний зв'язок, що крутить гроші, зі ставками https://boardhockey.kiev.ua/bk-favbet/ багато в чому зобов'язаний лібералізації законів про азартні ігри при лейбористському уряді Тоні Блера в 2005 році. Зростання  британського букмекерського сектору з тих пір створило мільярдерів, таких як Деніз Коутс з Bet365 і брати Бетфреда Доне. На іншому кінці шкали те, що починається як нешкідливе тріпотіння, призвело незліченну кількість клієнтів до фінансового краху, розпаду сім'ї та ще гірше.


Індустрія ставок просуває свої вироби переважно через рекламу на телебаченні, в соціальних мережах або через спонсорство футбольних клубів від стіни до стіни. Але азартні ігри завжди відрізнялися від інших споживчих товарів. Coca-Cola рекламує в знанні, що ви напевно вже знаєте, як вона смакує. Випадкова пробіжка пам'яті нагадає вам, чому вам це подобається, і може призвести до того, що ви купите більше та виберете кока-колу замість Pepsi, коли ви це зробите. Переконати клієнта вибрати свій бренд – і залишатися лояльним – це лише половина справи з азартними іграми. Букмекерські фірми також повинні переконати гравців, що у них є гідний шанс виграти трохи грошей, хоча – принаймні в довгостроковій перспективі – вони цього не роблять.
Ілюзія контролю може бути особливо ефективною серед когорти людей, які, швидше за все, будуть проблемними азартними гравцями: молоді чоловіки
Індустрія азартних ігор не могла б існувати, якби букмекерська контора або казино не мали кращого розуміння шансів, ніж гравець. Це фундамент, на якому будується індустрія, і це угода, в яку – якщо вони не є абсолютно маячними – азартний гравець вступає свідомо. Вони б'ються об заклад, вважаючи, що вони можуть бути просто тим, хто може перемогти букмекерську контору, якщо не за осудом, то за удачею.
Вже шість років я повідомляю про людську шкоду, завдану гральною індустрією. Я чув відчай у голосі того, хто за лічені тижні втратив сотні тисяч фунтів стерлінгів, і я сидів з батьками молодих людей, у яких все життя попереду, поки ігрова залежність не довела їх до самогубства.
На відміну від багатьох форм азартних ігор, покер вимагає високого ступеня майстерності; якщо ваш суперник - поганий гравець, він навряд чи з удачею поправить вас, по крайней мере, не з часом. Доктор Філіп Ньюолл, колишній гравець у покер, який став академічним психологом, більшу частину свого професійного життя вивчав таку динаміку. За покерним столом він користувався певною мірою успіху, тому що грав лише в один вид гри – фіксований ліміт холдему – де всі ставки та підвищення фіксуються на певну суму. Ньюолл дотримувався того, що знав, і, здебільшого, грав лише проти людей, в яких він міг бути досить впевнений, від показових знаків, таких як їхні моделі гри, не були професіоналами. Цей досвід у поєднанні з його поглибленим вивченням психології робить його добре підготовленим, щоб пояснити, що галузь знає - і експлуатує - про те, як працює наш розум.
Раніше Ньюолл йшов по Уолворт-роуд в Лондоні, висока вулиця рясніла магазинами букмекерських контор. Він пройшов би Вільяма Хілла, Бетфреда та Ладброкса і помітив, що всі вони пропонували подібні типи ставок, які йшли приблизно так: "Манчестер Юнайтед виграв 3:1 проти "Бернлі" та Маркуса Рашфорда, щоб забити першими". Цей дуже поширений вид ставок відомий в торгівлі як табло. Для цього потрібна комбінація подій, що відбуваються відразу, в даному випадку точний рахунок, команда-переможець і перший бомбардир. Як тільки ви починаєте поєднувати ймовірності декількох подій, шанси дуже швидко подовжуються. Це означає, що результат з рахунком досить малоймовірний, тому букмекерська контора може запропонувати те, що виглядає як угода 15-1, знаючи, що шанси на те, що це станеться, можуть бути більше схожими на 50-1.
Для пересічної людини на вулиці ідея маркуса Рашфорда забити перший гол, щоб допомогти "Манчестер Юнайтед" здобути перемогу над "Бернлі" з рахунком 3:1, звучить як досить правдоподібний сценарій. Коли азартний гравець думає про цю ставку на рахунок, вони зображують в очах у своїй свідомості нападника у формі, який відкриває рахунок у рутинній перемозі над неповноцінною командою. Стандартний суботній день.
Але букмекерські контори сидять на шахті інформації про своє історичне повернення з табло, і матимуть гарне уявлення про різницю між шансами, які вони пропонують, і реальними шансами. Вони не оприлюднюють це зі зрозумілих причин. Це, за словами Ньюолла, було б "вбивством власної дії", даючи непропорційну кількість інформації людині по той бік ставки. У покері приказка звучить так: «Не вчи риб» – риба є поганими гравцями, у яких можна легко взяти гроші. Замість того, щоб навчати рибу, гральні компанії намагаються забезпечити, за допомогою типів ставок, які вони просувають найбільшою мірою, що оскільки багато людей вирішують грати свої гроші в азартні ігри за більш складними сценаріями ймовірності, а не дотримуватися більш простих результатів.
Хосе Пералес є доцентом Центру досліджень розуму, мозку та поведінки При Університеті Гранади в Іспанії. Він вивчав ті ж явища, що і Ньюолл, і пояснює, що це результат чогось, що називається "евристичною репрезентативністю". Він сказав: "Евристика - це емпіричне правило, те, що ви можете використовувати, що досить добре працює у вашому повсякденному житті, але може переконати вас зробити досить серйозні помилки, особливо коли вони навмисно експлуатуються, що тут і є".
Сценарій футбольного матчу, про який йде мова, - це те, що гравці можуть легко передбачити, що відбувається, і що вони, можливо, навіть бачили раніше. Це могло статися. Але необхідне злиття декількох подій означає, що воно насправді набагато менш імовірне, ніж інстинктивно відчуває. Є багато інших можливих результатів, які так само ймовірні.
Гемблінг-компанії все краще і краще націлюються на таку слабкість у нашому психічному захисті. Ньюолл відстежував телевізійну рекламу на двох чемпіонатах світу в 2014 і 2018 роках, спираючись на дані, зібрані журналісткою даних Guardian Памелою Дункан. Він виявив, що стандартна домашня перемога, нічия, виїзні ставки на перемогу (на переможця матчу) просто зникли з одного турніру в інший. Ці прості, простіші для розуміння ставки фігурували майже у 8% рекламних оголошень на турнірі 2014 року, але на наступному знизилися нанівець. Натомість високі коефіцієнти, складні ставки зросли з 4% до майже 35%. Що в результаті? Дуже прибутковий чемпіонат світу для гральних компаній. У міру подовження шансів здатність гравця їх обчислювати слабшає.

він є прикладом того, як букмекерська галузь отримує вигоду від "інформаційної асиметрії". Оператори онлайн-казино знають про вас все , особливо коли вони можуть відстежувати ваші онлайн-моделі гри та аналізувати дані в найдрібніших деталях. Більшість гравців, навпаки, дуже мало знають про компанію на іншому кінці ставки.
Філіп Ньюолл придумав фразу «темні поштовхи» для опису прийомів, які використовували букмекерські фірми. Ця фраза є кивком на книгу 2008 року «Підштовхування» економістів Річарда Талера і Касса Сунштейна. Улюбленець колишнього прем'єр-міністра Великої Британії Девіда Кемерона, книга спирається на психологію та поведінкову економіку, щоб дослідити, як люди, які перебувають на владних посадах, можуть «підштовхнути» інших до прийняття рішень, які приносять користь їм та суспільству. Ідея полягає в тому, що ви можете стимулювати позитивні зміни, не потребуючи відкритого примусу, що може зробити людей стійкими. Деталі на сайті: https://khustinfo.com/lifestyle/poradi/inshe/top_kazino_onlajn_luchshie_shansy_dlja_novichka_i_profi/27-1-0-8798x

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Що азартні фірми не хочуть, щоб ви знали – і як вони тримають вас на гачку

Що робить інтернет-казино надійним?

Які варіанти розваг пропонують казино